Să nu ziceţi că nu v-am spus…


Acest articol a fost publicat în generale și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Să nu ziceţi că nu v-am spus…

  1. romanianstampnews zice:

    Sărbători fericite!

  2. Melly zice:

    Sarbatori fericite cu lumina si bucurie in suflet!

  3. Sarbatori fericite si Hristos a Inviat!

  4. Kadia zice:

    Sarbatori fericite si voua!

  5. shogunu' zice:

    Adevarat a înviat!

  6. Doru zice:

    Nu zic, boier dumneavoastră!
    Asemenea!

  7. Pingback: CRISTOS A INVIAT! | slowaholic

  8. lili3d zice:

    Hristos a înviat!

  9. Iulia Kelt zice:

    Sărbăutorile au trecut 🙂 Gata!

  10. Dli zice:

    Asa dupa sarbatori vin si eu cu urarile :)) sper ca v-ati simtit bine si nu v-ati ingrasat ca si mine 😀 o zi buna va doresc!

    • Călin zice:

      vine fiecare când poate, până la urmă nu-i concurs; despre ceilalţi nu pot zice nimic, dar eu sigur nu m-am îngrăşat ca…porcul 😀 . o zi bună!

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)

