filmul de săptămâna asta – Seven Pounds


Pe Will Smith l-a văzut probabil oricine în filme ca „Man In Black”, „Hitch” sau „Prinţul din Bel-Air”; filme uşurele, comerciale, care fac încasări şi cam atât. „Seven Pounds” este însă cu totul altceva, un film în care vedem o altă faţă a actorului Will Smith, care ne demonstrează că poate juca la fel de bine (sau chiar mai bine) în filme cât se poate de serioase, în drame. Este un film cu un început atipic, un film care începe cu sfârşitul, cu un prim dialog oarecum şocant (“I need an ambulance…/What’s the emergency?/There’s been a suicide…Who’s the victim ?/ I am…”), cu multe flash-back-uri, care însă nu fac mai dificilă vizionarea lui. Este poate încă un exemplu foarte bun că premiile sau nominalizările au de multe ori la bază alte criterii decât valoarea artistică a unui film. Scenariul de cea mai înaltă clasă, exploatat la maximum si transpus superb pe peliculă, regia de exceptie (care îi aparţine lui Gabriele Muccino), coloana sonoră perfect adaptată fiecărei situaţii, prestaţiile de excepţie ale lui Will Smith şi Rosario Dawson sunt doar câteva din atu-urile acestei pelicule. „Seven Pounds” spune povestea unui om – Ben Thomas (Will Smith) –  care alege un mod cu totul şi cu totul deosebit de a-şi răscumpăra o greşeală care îi apasă sufletul, ajutând 7 persoane total necunoscute. Un film care merită cu siguranţă văzut, un film de două ore, ore care vă vor rămâne cu siguranţă întipărite în minte mult timp după ce vizionare.

sursa: youtube (user – layarfilm)

Acest articol a fost publicat în filme și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la filmul de săptămâna asta – Seven Pounds

  1. Doru zice:

    L-am văzut dar îl pun la coborât.
    Ai dreptate, boier dumneavoastră, e un film memorabil.
    Eu le denumesc, generic, mastermind!
    Cele bune să se adune!

    • Călin zice:

      eu nu cred că vreau să îl revăd; nu astăzi, oricum, poate altcîndva, pentru că merită revăzut, fără îndoială. dacă a scăpat nevăzut „The Pursuit of Happiness”, ar merita văzut.
      toate cele bune, boier dumneavoastră!

  2. marian zice:

    Eu n-aveam norocul sa intalnesc unul din ala …din film. Un tip care sa doreasca sa-si rascumpere niste ” greseli ” si …apasat de vina sa-mi ofere spre ajutor …macar vreo 3-400.000 de E . Am vazut filmul , nu o data , conform unui bun obicei …de vreo trei ori. Nu-i rau de loc insa, unde sa gasesc eu un tip de genul lui Will Smith pe aici, prin Berceni ?!Am observat ca mai nou ….”presedintele ” Basescu doreste ” sa-si rascumpere niste greseli”, anuntand ca DORESTE ca salariile sa creasca la valoarea dinainte de ….rapt. Cata vina o avea acest om de-si poate inchipui macar ca o tara ca Romania va avea suficienti bani ca sa redea oamenilor ce li s-a furat ?

  3. romanianstampnews zice:

    Nu l-am văzut, dar recomandarea mă face să-l trec pe lista mea de aşteptare. Mulţumiri.

  4. Pingback: Life in pictures 21 -Primavara – Cris Mary

  5. Iulia Kelt zice:

    Mi-a plăcut maxim filmul ăsta la vremea lui 🙂

    • Călin zice:

      greu să nu îţi placă aşa un film, asta bineînţeles în cazul în care nu eşti un mare mâncător de seminţe şi beutoriu de bere al cărui unui neuron e în concediu permanent 😀

  6. marian zice:

    Am vazut un film …rusesc facut prin 1989 care se numea „GU-GA”….gura ma-sii dar…asa scria pe generic. Frate daca reuseste vreunul sa treaca peste scenele de sex…absolut aiuritoare…neverosimile pentru un film …totusi sovietic la acea vreme, si mai ales daca gaseste si ceva cu subtitrare…Filmul prezinta lupta, pe care o duce un detasament de pedeapsa ,” sovietic” , pentru recucerirea ” dreptului ” de a fi numiti… oameni. Credeti- ma este exceptional.Din pacate eu atrebuit sa ma multumesc cu …ce-am mai gasit prin memorie in materie de limba rusa pentru a intelege ceva, ceva din film, poate voi aveti mai mult noroc si gasiti ceva cu subtitrare.Site-ul l-am gasit…absolut din gresala si prezenta vreo cateva sute de filme rusesti si…sovietice { am gasit acolo si ” Micuta Vera ” …la noi nu puteai sa vezi filmul daca nu aveai …18 ani inpliniti !} din anii ’50 si pana prin 2011. Ce na-am reusit sa gasesc…”9Rota” sau „Compania a 9-a” pe care l-am vazut doar o data pe la TV si de atunci il caut de zor…fara sa reusesc sa-l gasesc. Poate stie cineva unde sa gasesc un site cu filme online unde sa revad acest film , evantual sa fie si subtitrat in …romaneste macar Chiar nu ma intereseaza sa-l ” ciugulesc”…vreau doar sa-l vad si sa-l revad …pana cand m-oi satura de vazut cum mor rusii . Multumesc anticipat.

  7. Flyerboy zice:

    Opera de arta! Ca si The Pursuit of Happiness

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)