Miercurea fără cuvinte – La pas prin Zurich (2)


Carmen e cea care se face vinovată de idee, tot la ea vă puteţi înscrie şi voi.

iar pe cei care aveţi fotografii originale, vă invit şi la concursul nostru, care se va încheia peste o săptămînă.

Acest articol a fost publicat în miercurea fără cuvinte și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Miercurea fără cuvinte – La pas prin Zurich (2)

  1. adriana zice:

    linistite fotografii; in prima mai ca imi vine sa ma asez un pic pe iarba cu o carte de citit

    • porciiabjecti zice:

      era locul perfect, iar după-amiaza probabil era plin de studenţi acolo, pentru că în spate era un campus; doar că eu m-am nimerit probabil prea devreme pe acolo şi era pustiu 🙂

  2. Pishky zice:

    cu ajutorul tau…imi proiectez destinatiile pentru vara ce vine! Frumoase fotografi! Happy WW!

  3. geanina zice:

    frumos surprins! nu pot sa nu observ cat e de curat :)….noapte faina!

  4. abbilbal zice:

    Să tot mergi la pas prin oricare alt burg atunci când este cald şi bine.

  5. pandhoraa zice:

    imi plac stradutele asa linistite si aproape pustii…
    imi place si ca au pastrat pavajul din piatra…asta mi-a placut si la Praga…sunt sigura ca si tie 🙂

  6. Tudor Enea zice:

    PLine de liniste. Sa te tot plimbi pe acolo:)

  7. tu1074 zice:

    E un oraș frumos ,sobru și cred foarte rece în această perioadă a anului !
    Se vede că nu-i Italia 😆 !

  8. Doru zice:

    Locuri îndăruite, oameni pe măsura lor …
    Mulţumesc, boier dumneavoastră!

  9. Mirela zice:

    Un oras senin, curat, linistit si frumos! O binefacere sa te plimbi, asa cum spui…la pas prin Zurich! 🙂

  10. redsky2010 zice:

    hmmm, mi s-a facut pofta de haladuit cu ap foto la brat! 🙂

  11. Pingback: matinale – 47 « Colţu' cu muzică

  12. Pingback: DeXign. Noul site al agenției noastre de branding « Mirela Pete. Blog

  13. Pingback: Miercurea fără cuvinte. “Pisici în zăpadă” | IronicBlonde's Blog

  14. Dana zice:

    Zurich… faină destinaţie; sper să ajung şi eu cândva pe-acele meleaguri 😀

  15. Very nice shots.

    Regards and best wishes

  16. Pingback: Științele exact(e) adunate » Blog Archive » Miercurea fără cuvinte (41)

  17. diverse zice:

    M-am plimbat la ceas de seara! Multumesc! 🙂

  18. B.D. zice:

    Oare când o să fie și la noi așa curățenie și pace?
    Niciodată! :)) Nu am mai fi români!
    O seară perfectă să ai!

  19. CARMEN zice:

    o plimbare tihnita, cu soarele pe umeri si povesti coborâte de pe culmea Alpilor… Frumoase fotografii! Happy WW!

  20. Pingback: 127 de zile… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

  21. SoriN zice:

    Ehe he !!! Ce dor de duca m-a cuprins!
    Admirabile imagini! Felicitari!

  22. Călin zice:

    vă mulţumesc tuturor celor care aţi trecut pe aici, îmi pare rău că nu am apucat să răspund la fiecare comentariu în parte, dar timpul chiar nu mi-a îngăduit să o fac. am încercat totuşi să trec pe la fiecare din voi şi sper că nu am „sărit” pe nimeni.

  23. Pingback: parcurile naţionale ale Americii de Nord « Colţu' cu muzică

  24. Pingback: Paleta de culori a cerului – Cris Mary

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)