Fotografia lunii – februarie


Tema lunii februarie – Apus

Fotografia lunii este un concurs de fotografie originală la care poate participa oricine, indiferent că este membru al grupului nostru sau nu, indiferent dacă are blog sau nu. Vă rugăm să nu trimiteţi pentru acest concurs decît imagini proprii, imagini pe care vă asigurăm că noi nu le vom folosi în vreun alt scop. Toate fotografiile participante la concurs vor fi incluse în această postare, sub forma unei galerii.

Înscrierea

  • fiecare participant poate înscrie în concurs maximum două fotografii;
  • pentru înscriere va trebui să trimiteţi fotografia/fotografiile la adresa de e-mail photo_porciiabjecti@yahoo.com, iar acel e-mail mai trebuie să conţină şi titlurile pe care le-aţi ales pentru poze, precum şi numele sub care doriţi să fiţi înscrişi în concurs.
  • nu ne asumăm originalitatea fotografiilor înscrise în concurs.

Votarea fotografiilor

  • ţinînd mouse-ul pe o imagine veţi vedea titlul acesteia şi numele sub care a ales autorul să o publice;
  • vizitatorii blogului pot vota în două moduri: 1. vot simplu, în formularul de vot aflat sub galeria cu imagini; 2. vot+ comentariu, în căsuţa destinată comentariilor, aflată în partea de jos a postării; cele două tipuri de vot vor fi punctate diferenţiat, votul simplu va însemna 1 punct, în vreme ce votul asociat unui comentariu va aduce 3 puncte pozei votate;
  • 50% din votul final îl va reprezenta votul vizitatorilor blogului, celelalte 50 de procente din votul final revenind votului unui juriu alcătuit din 3 membrii ai grupului, membrii care nu au fotografii înscrise în concurs.
  • votarea se va încheia în ultima zi din lună (în cazul de faţă în 29 februarie) la ora 24.

Anunţarea rezultatelor

  • se va face printr-o postare specială, în care se va regăsi lista cîştigătorilor concursului şi fotografiile cîştigătoare, postare care va fi publicată în data de 5 a lunii următoare derulării concursului.

Diplome

Diplomele care vor fi oferite cîştigătorilor vor fi personalizate şi vor fi disponibile atît în format jpg, cît şi sub formă de cod html, în funcţie de opţiunea fiecăruia.

Cam atît despre concursul care începe acum, detalii despre el şi despre următoarele concursuri care vor fi organizate pe blogul nostru puteţi găsi în pagina concursuri. Multă baftă tuturor şi fie ca cei mai buni să cîştige!

Acest articol a fost publicat în concursuri, fotografia lunii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

64 de răspunsuri la Fotografia lunii – februarie

  1. Mirela zice:

    Urez și eu succes tuturor! 🙂

  2. Pingback: colţul cu classic rock – 12 « Colţu' cu muzică

  3. Cristi zice:

    Mult succes tuturor!
    Astazi votez „Plimbare in apus” – Cris-Mary. 🙂 A fost o alegere grea, toate fotografiile imi plac.

    • Călin zice:

      să spui drept, taman pe aia am vrut să o votez şi eu, dar am zis să aştept pînă or mai apărea şi alte poze, că poate oi găsi ceva care să îmi placă şi mai mult 🙂

  4. Sorin zice:

    Imi place „plimbare in apus”. O fotografie cu multa personalitate si transmite o stare de relaxare. Te face sa uiti de vremea de afara:)

    • Călin zice:

      pe mine mă face să mă gîndesc la o seară de toamnă pe lacul de lîngă mine (unde nici nu-i exclus să fie făcută poza 🙂 ) . mulţumesc de vot, te mai aşteptăm şi la ediţiile viitoare!

  5. Marius zice:

    Plimbare in apus

  6. Pingback: Pink tea (pink monday) « Mirela Pete. Blog

  7. Stanca Razvan zice:

    Plimbare in apus

  8. PanTeraS zice:

    Nu prea e corect forma de vot, deoarece unul care se inscrie la inceput, si unul pe la sfarsit, e logic ca primul va avea mai multe voturi. Trebuia sa dati drumul la voturi in acelasi timp pentru toti participanti.

  9. Eu m-am bagat, sa vad daca ma accepta

  10. „Plimbare la apus” Superba poza, niste culori foarte frumoase! Felicitari fotografului! 🙂

    • Călin zice:

      să spun drept, şi mie îmi place, dar eu voi vota doar în ultima zi, poate apare pînă atunci ceva care să îmi placă şi mai mult 🙂
      mulţumesc de popas!

  11. Pingback: poveste de 14 februarie « Colţu' cu muzică

  12. romanianstampnews zice:

    Văd că Cris-Mary are mai mulţi susţinători. Printre ei, sunt şi eu.

    • Călin zice:

      da, deocamdată are cei mai mulţi susţinători, dar ce va ieşi din votul vizitatorilor e doar 50% din votul final, aşa că mai e de aşteptat pînă să vedem cine va fi cîştigătorul. ea a luat un start foarte bun 🙂

  13. Pingback: vă trimit la concurs « Colţu' cu muzică

  14. Teo Negură zice:

    Vin si eu pana diseara cu o poza, buna initiativa, Calin 🙂

  15. Ana zice:

    Eu merg pentru Daniela Bojinca si primul apus din 2012, culoarea aia mi se pare minunata! 🙂

    • Călin zice:

      Imaginile de la Dana au ceva care nu îmi place şi care mi-a zgîriat retina; de fapt nu imaginile, pentru că ele sînt chiar frumoase, dar acele „rame”…eu zic că era mult mai bine fără ele 🙂

  16. Da!M-am decis mai greu si am ramas totusi la prima alegere:Plimbare in apus.
    Felicitari concurentilor!Au facut treaba buna.

  17. ELL zice:

    Flăcări printre copaci! Un apus superb.

  18. diverse zice:

    Mi-a luat ceva pana sa ma hotarasc.. as fi votat doua variante… dar pana la urma am votat cu seninatate! 🙂
    Seara buna!

  19. Bogdan zice:

    Primul apus din 2012! Imi place simplitatea ei si faptul ca poza e originala si nu copiata de pe net:)

    • Călin zice:

      eu cred că nici una din poze nu e luată de pe net, cel puţin aşa vreau să sper, pentru că e totuşi un concurs de fotografie originală 🙂 .
      mulţumesc de vot, Bogdan!

  20. Pingback: miercurea fără cuvinte – La pas prin Zurich | Grupul "porcilor abjecti"

  21. Pingback: Miercurea fără cuvinte (8) – Apus | Ideas

  22. Pishky zice:

    Votul meu merge catre Ana, cu fotografia Amazing! Un vot pentru apusul de de-asupra Jiului!

  23. Pingback: Miercurea fara cuvinte – Jet d’Eau « In jurul Kadiei

  24. Pingback: colţul european – 12 « Colţu' cu muzică

  25. Melly zice:

    Mi-a placut apusul lui Teo Negura
    Frumoase fotografii! Felicitari tuturor!

  26. Pingback: Eu si pozele mele – Cris Mary

  27. addicted zice:

    Votat „Seninatate” si doar pentru ca mi-e draga Cristina ci pentru ca poza imi incalzeste sufletul. Face ce ar trebui mult asteptata primavara sa faca! 🙂

    • Călin zice:

      dacă poza asta îţi încălzeşte sufletul, mie nu îmi rămîne decît să contabilizez încă un vot pentru „Seninătate”. mulţumesc de vot, seară frumoasă să ai!

  28. GCM zice:

    Optiuni: Amaizing-Ana Anghelescu si Plimbare in apus-Cristina. Totusi, votul meu, (subiectiv, recunosc) merge catre „Plimbare in apus”.

  29. Roșcata zice:

    un punct pentru Cris-Mary 🙂

  30. Pingback: Miercurea fără cuvinte – La pas prin Zurich (2) | Grupul "porcilor abjecti"

  31. Pingback: Henry Fielding – Joseph Andrews « In jurul Kadiei

  32. Eu votez pt se „lasa seara” -Oana Velicu

  33. Pingback: Miercurea fără cuvinte. Pârtia de schi Arena Feleac « Clipe de Cluj

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)