Fotografia lunii aprilie – 3


Dacă vă întrebaţi cine se face vinovat pentru întârzierea cu care apare această postare, răspunsul e unul singur şi e foarte simplu: eu. Eu sunt cel care nu are chef de nimic în ultima vreme, de blog chiar şi mai puţin decât de altele, eu am făcut doar ieri clasamentul, aşa că eu sunt cel care trebuie să fiu luat la 11 metri. Acum, că am clarificat asta, să vedem cum arată clasamentul final al concursului de fotografie pe luna aprilie, concurs ce a avut ca temă strada. Un clasament în care o regăsim la cei doi poli pe Florentina, cu cele două poze înscrise în concurs, iar pe locul doi îi avem la egalitate pe Bianca Nea şi Doru; cu menţiuni s-a lăsat pentru Iulia Kelt, Daniela Bojincă şi pentru mine; mi-ar fi plăcut tare mult să mă regăsesc undeva mai jos în clasament, iar a treia menţiune să fie atribuită altcuiva, dar până la urmă cam aşa a decis juriul. Prin urmare, clasamentul complet îl puteţi vedea în imaginea care e ceva mai sus (daţi click pe imagine pentru mărire). Am menţionat deja un număr de participanţi la concurs, dar în aceeaşi măsură vreau să le mulţumesc pentru participarea la concursul nostru şi să îi felicit şi pe ceilalţi participanţi, adică pe Slowaholic, 1 Neuron şi Ileana Carmen. Până la urmă, important este să participi…Cei care ne-au „furat” premiile şi menţiunile le vor primi în format jpg şi pdf pe adresele de e-mail de la care au trimis pozele pentru concurs, iar mai jos voi posta doar diplomele primilor trei clasaţi şi al câştigătoarei premiului de popularitate (rezultat în urma voturilor de pe blog), care este tot Florentina.

De concursul pe luna mai e foarte probabil să se ocupe un alt membru al grupului nostru, dar mai multe detalii despre asta veţi afla la începutul săptămânii viitoare.

Acest articol a fost publicat în fotografia lunii, fotografie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Fotografia lunii aprilie – 3

  1. Alexandra zice:

    Stti tu vorba
    greseala recunoscuta e pe jumatate iertata..

  2. Doru zice:

    Plecăciune adâncă, boier dumneavoastră!

  3. Luna patrata zice:

    Felicitari,dragilor!

  4. Florentina zice:

    Multumesc mult pentru premii! Felicitari tuturor!

    • Călin zice:

      uite că ai perseverat, iar strada ta cu linişte s-a bucurat de apreciere din toate părţile, atât din partea juriului, cât şi din partea vizitatorilor blogului. felicitări şi te mai aşteptăm!

  5. romanianstampnews zice:

    Felicitări! Pentru că meritaţi! 🙂

  6. mulțămesc și eu. și salut din outer net 🙂 (Iulia K)

    • Călin zice:

      dacă mulţămeşti, apăi ţi-oi spune „cu multă plăcere” 🙂 . hai, du-te în lume, evadează de prin lumile virtuale, că prinde bine 😉

  7. marian zice:

    Dar dintre toti ” porcii abjecti ” din acest …grup , chiar nu exista nici un ” porc” , care sa aibe domiciliul in Bucuresti si ca atare s a posteze imagini din….capitala ?

    • romanianstampnews zice:

      Ba sunt vreo doi, dar se pare că nu sunt amatori de participare la concurs. Eu sunt unul dintre ei, recunosc spăşit… 🙂

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)