Fotografia lunii martie (2)


S-a făcut vremea să vedem care sunt pozele care au fost înscrise în ediţia din această lună a concursului nostru; ceva mai puţine imagini decât la ediţia precedentă, doar 14, poate şi pentru că primăvara s-a îndurat să vină ceva mai greu în acest an. Dacă sunt doar 14 poze, sarcina celor care vor vota ar putea fi ceva mai uşoară, după cum şi juriul ar putea scăpa mai uşor; dar asta depinde în cele din urmă de calitatea fotografiilor pe care le-aţi trimis şi pentru care vă mulţumim. Votarea pe blog se va încheia în data de 31 martie la ora 24, iar anunţarea clasamentului final şi „înmânarea” diplomelor va avea loc pe data de 5 aprilie.

Votarea

Începând din această ediţie vizitatorii blogului pot vota doar prin intermediul comentariilor (mesajelor) pe care le pot lăsa în subsolul paginii, în „locul de guiţat”. Fiecare dintre vizitatori poate vota o singura dată şi pentru o singură fotografie, cea care i se pare cea mai reuşită. Fiecare vot astfel exprimat va însemna 3 puncte pentru fotografia nominalizată, iar în final se va întocmi pe baza punctelor acumulate un clasament. Punctele acumulate se vor şterge, urmând ca pozele să primească, în funcţie de locul ocupat în această ierarhie, un alt număr de puncte: 14 locul întâi, 13 pentru locul al doilea, 12 pentru al treilea loc, mergând pâna la 1 punct pentru ultimul loc. Votul vizitatorilor blogului va reprezenta 50% din ponderea finală, 50% revenind votului juriului (juriu ce va fi alcătuit din 3 din cei care alcătuim grupul şi care nu avem poze înscrise în concurs – de fapt nici unul din noi nu are fotografii înscrise în această ediţie). Clasamentul juriului va fi întocmit în mod similar celui alcătuit pe baza voturilor, iar clasamentul final va fi suma celor două clasamente.

În această ediţie a concursului avem înscrise 14 imagini, pe care le găsiţi în galeria de mai jos; 13 dintre ele aveau nume, una din ele ne-a fost trimisă nebotezată de către autorul ei, astfel că mi-am permis să îi spun „Un nou început”. Pentru a vedea numele imaginii şi autorul acesteia este suficient să ţineţi mouse-ul pe imagine; fiecare imagine are ataşată o literă (începând de la A, în ordinea în care ne-au fost trimise), după care veţi vedea titlul imaginii şi autorul.

Le mulţumim vechilor cunoştinţe melly, pishky, ana-maria, oana, kadia, dar şi celor care s-au înscris prima oară în concurs (şi ale căror bloguri, în cazul în care au, nu ştim care sunt). Fie ca ceea ce e mai frumos să câştige!

Acest articol a fost publicat în concursuri, fotografia lunii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

52 de răspunsuri la Fotografia lunii martie (2)

  1. Cris-Mary zice:

    Imi plac toate dar cel mai mult imi place Primavara lui Kadia! Succes tuturor!

  2. Florentina zice:

    Votez cu fotografia H- Primavara- Kadia!

  3. Neuron Un zice:

    1neuron; Am considerat ca nu-i necesar sa adaug si blogul, nefiind unul axat pe fotografie.
    dar dezvalui : http://www.neuronul.ro !
    bafta concurentilor!

  4. votez m si n, cele mai mistoace poze.

  5. Mie mi-e dor de florile de mar,asa ca votez cu Melly, fotografia A,dar sa stiti ca toate sunt frumoase 🙂 ! Felicitari tuturor participantilor la concurs!

  6. Doru zice:

    Melly şi florile de măr m-au cucerit, boier dumneavoastră, drept care cer îngăduinţa de a se consemna umila-mi opţiune!
    Cele bune să se adune!

  7. pinguuina zice:

    e minunata ultima poza:)
    clar votez N -ul 🙂
    succes.

  8. Flyerboy zice:

    Eu votez fotografia K – Pocal de foc

  9. Ana zice:

    Eu votez cu K-Pocal de foc 🙂 I-am admirat poza asta de la inceput!

  10. Mihai zice:

    Mie imi place poza cu litera N. Mi se pare super draguta. 😀

  11. melania zice:

    imi place poza N pentru ca aceasta,, GARGARITA”imi aduce aminte de copilariesi o mica poezioara pe care o spuneam cu alte fetite

  12. Camelia zice:

    Votez I – Hainuta de primavara

  13. Incognito zice:

    Poza K mi se pare cea mai reusita

  14. Petrut zice:

    Votez cu poza K – Pocal de foc

  15. Dan zice:

    votez poza K- Pocal de foc

  16. Vera zice:

    Eu votez poza K-pocal de foc. Mi se pare interesanta si destul de reusita.

  17. Dino zice:

    Votez poza K

  18. Shere Khan zice:

    Votez I, Hainuta de primavara.

  19. Pingback: fotografii de primăvară « Colţu' cu muzică

  20. Alexandrina zice:

    Eu votez pentru Kadia-Primavara

  21. Irina zice:

    Eu votez I, Hainuta de primavara.

  22. denisa zice:

    votez n 😀

  23. micuta zice:

    eu votez pentru ultima, Prelucram polen. n-ul

  24. Ramona zice:

    Clar N. Intotdeauna mi-au placut cum ies florile in poza si gargarita aia ii da o pata de actiune pozei

  25. djt3o zice:

    L – Raze de soare… paralele congruente in astru si un zambet primavaratec pentru Daniela.

  26. Pingback: Ce cărți citim, citirăm ori vrem să citim | Octocat

  27. Pingback: Fotografii de primavara « In jurul Kadiei

  28. Margot zice:

    Primavara Kadiei, cu boboci de magnolii castiga astazi votul meu, pentru ca mi-a inseninat ziua!

  29. Lilic68 zice:

    Votez H-Primavara, exprima o caldura pe care am asteptat-o atata timp!

  30. Pingback: picătura de suflet – 63 « Colţu' cu muzică

  31. coco zice:

    magnolia…clar !!!!!!bravo Kadia !

  32. pandhoraa zice:

    imi place M…este de o stranie frumusete…
    nu stiam de acest concurs…o sa trec mai des pe aici 🙂
    bafta tuturor 🙂

  33. H si eu pentru Kadia! Iubesc magnoliile 🙂

  34. Pingback: Vinerea se votează | Un Neuron

  35. Cristina zice:

    N, N, să fie N! 🙂

  36. Gabi zice:

    Sa fie N. Felicitari concurentilor. Astept urmatoarele concursuri!

  37. Pingback: Life in pictures (9) – Raze de soare | Ideas

  38. SoriN zice:

    Votez cu fotografia H- Primavara- Kadia!

  39. Ana-Maria zice:

    Un vot categoric si de la mine pentru Kadia , cu „Primavara” -fotografia H si magnoliile copacului cu flori 🙂

  40. Buburuz zice:

    Draguta gargarita. Sa fie N!

  41. Pingback: Primavara pe locul 2 « In jurul Kadiei

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)