Exerciţiu de imaginaţie


Închipuieşte-ţi că într-o zi te trezeşti cu un individ care se năpusteşte peste gardul curţii tale şi se apucă să-şi facă o potecă taman pe proprietatea ta.

Închipuieşteţi apoi că acelaşi individ începe să îţi pună curse, ca să te prindă în laţ sau în arcurile de oţel ce-ţi pot reteza uşor piciorul.

Tare aş fi curios ce-ai face…

Despre romanianstampnews

Scriu despre filatelie
Acest articol a fost publicat în Life In Pictures. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Exerciţiu de imaginaţie

  1. Călin zice:

    am făcut exerciţiul ăsta de imaginaţie într-una din zilele trecute şi mi-a dat cu virgulă. adică am încercat să îmi imaginez cum ar fi dacă vine un oareşcine, îmi ocupă jumătate din locuinţă că aşa are el chef, îmi mănâncă tot ce am prin frigider, ba mai pune şi piuneze pe jos, să vază dacă nu care cumva oi fi fachir. ar trebui să îl întâmpin cu pâine şi cu sare, că aşa-i românul, primitor? e, uite că eu l-aş întâmpina cu o bâtă de baseball în moalele capului, ba mai am şi o scuză, nefiind român 100 % 🙂

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)

