Din grădina fermecată


N-am mai „pus” demult fotografii făcute în grădina proprie şi personală, dar timpul nu-i perdut!    🙂   Dacă tot avem o mică vacanţă, cred că vă pot desfăta privirea cu ceva mai… colorat (la propriu). Mai ales că… am fost provocat fără pic de remuşcare de către Călin.

Încă un grup de fotografii puteţi găsi şi aici.

Vă doresc o (mini)vacanţă de vis!

Nu uitaţi să treceţi şi pe la Călin, Doru, virtualkid, gandirelogica, Marius Bota, lunapatrata, Teo Negură, shogunu’, octocat.

Despre romanianstampnews

Scriu despre filatelie
Acest articol a fost publicat în fotografie, generale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Din grădina fermecată

  1. Bianca zice:

    sunt deosebite! par colorate cu aquarele de o mana foarte priceputa 🙂 felicitari gradinarului sau gradinaresei pt pricepere 😛

  2. Pingback: De dragoste… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

  3. Melly zice:

    Sunt absolut superbe! Sa te bucure cu flori frumoase mereu!

  4. Am si eu in gradinita din fata , dar ale tale parca au prins viata , ale mele inca sant bobocei …

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)

