trei, Doamne, şi toate trei…


Pentru că lumea nu se prea înghesuie să posteze pe aici, mi-am rupt eu câteva minute, suficiente cât să postez o imagine cu nişte lalele de care m-am „împiedicat” ieri într-u mic colţ de rai.

Acest articol a fost publicat în fotografie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la trei, Doamne, şi toate trei…

  1. Bianca zice:

    frumos rosul ala…tot mai des, totusi! am impresia ca vrei sa te tii ocupat 😉

  2. romanianstampnews zice:

    Sunt frumoase. Şi cum ale mele s-au corcit toate, mi-e dor de lalele „uni”. 🙂

  3. Melly zice:

    Superbe! Si mie imi plac foarte mult!
    Zi frumoasa tuturor!

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)

