O pată de culoare


Ieri dimineaţă, când am plecat la birou am dat cu ochii de frumuseţea de mai jos. Se pare că (în afara ghioceilor de pe poteca fermecată) ar fi prima pată de culoare din grădină. Le aştept cu nerăbdare şi pe celelalte…

Despre romanianstampnews

Scriu despre filatelie
Acest articol a fost publicat în generale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la O pată de culoare

  1. Cris-Mary zice:

    Foarte frumoasa! Le asteptam si noi pe celalalte:D

  2. Iulia Kelt zice:

    foarte fain 🙂 iată că avem fotografii asemănătoare 🙂

  3. Pingback: Am promis cuiva… « shogunu'

  4. Luna patrata zice:

    Ador florile galbene. 🙂

  5. Călin zice:

    faină pată de culoare, fix azi am „tras în chip” şi eu câteva narcise 🙂

    • romanianstampnews zice:

      Pe mine mă ung la suflet minunăţiile astea când le văd înflorite. Au răsărit şi lalelele, să vezi atunci!… 🙂

  6. Pingback: picătura de suflet – 69 « Colţu' cu muzică

  7. Melly zice:

    Ce frumoasa e! Gratioasa si delicata ca o balerina!
    Duminica placuta tuturor!

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)

