Petitie pentru primavara


Stiu, eşti o geloasă tânără şi mică, credeai că n-am habar? Te simt, şi ştiu că n-ai uitat cum mă plimbam la braţ, prin parc, cu toamna luuungă, cât un calendar…

Vrei să te simţi dorită, adorată, şi să respiri… conturul chemărilor nebune ce ţi le trimit în taină, aşa că deocamdată-ntârzii printre amintiri.

Hai! Nu te opri, nu te uita-napoi şi scoate-ţi zilele odată din urma ce mi-ai fost! Să-ţi fiu, dă-mi rost, Timp peste Noi,  margine-n Doi!

Vino-mi în suflet, în priviri, deschide-mi uşi şi rupe-mă ca pe o rană ce-ai s-o vindeci, din copcile fulgilor duşi!

Mă faci să cred că nu vezi cum de aşteptarea-ţi mult prea lungă eu încet mă… frâng. Şi mi te-aş cere numai mie, dar ştiu că nu se poate, şi-atunci m-aş mulţumi cu untdelemnul cerului, cu cântul ciocârliei peste crâng. Dar vino!

Cu-n vânt de-absint, dezgheaţă-mi sărutarea, de tâmplele-ţi căprui să mi-o alint!

Stea, stea, logostea, vino, Primăvara mea!

Despre Teo Negură

Love to radio
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Petitie pentru primavara

  1. Marius Bota zice:

    No comment! Ceva de nespus aceasta „petitie”. Jos clopul, Teo!

  2. romanianstampnews zice:

    Aş semna şi eu petiţia, sub semnătura ta… 🙂

  3. Doru zice:

    „Şi mi te-aş cere numai mie” chiar dacă „ştiu că nu se poate” …
    Superbă petiţie, Teo!
    Sunt la rând, pentru semnătură sub semnătura-ţi, după Max!

  4. slowaholic zice:

    Daca ne-alaturam mai multi, poate se lasa induplecata. 🙂 Superb scrii! E o incantare sa te citesc.

  5. marian zice:

    EX-CEP-TIO-NAL !!!!Felicitari Teo Negura ! Ma mandresc cu faptul ca te cunosc…chiar si virtual.

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)

