Life in Pictures – De peste mări şi ţări…


Pentru cine nu ştie, totul a început la Costin.

Vă invit să treceţi şi pe la Shogunu’, Colţu’ cu muzică, Iulia, Virtualkid, lunapatrata, Max, Doru, Teo Negură, Florentina, Marius.

Vă doresc tuturor o cât mai plăcută duminică!

Despre romanianstampnews

Scriu despre filatelie
Acest articol a fost publicat în Life In Pictures. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Life in Pictures – De peste mări şi ţări…

  1. Beautiful collection of stamps.

    Regards and best wishes

  2. pandhoraa zice:

    ce varietate de fiinte in timbrele tale…
    imi plac mult 🙂

    • romanianstampnews zice:

      Tocmai pentru că preizntă o mare varietate m-am şi gândit să le prezint. Doar este… „Life in Pictures”, nu? 😀

  3. Pishky zice:

    colectie te timbre… am pungi pe acasa… tata colectiona timbre.. si imi plac si mie timbrele.. sunt hmm.. interesante :)).. O zi senina!

  4. Călin zice:

    uite cum m-ai făcut să servesc lecţia de geografie de dimineaţă, pentru că, dacă Burundi ştiam unde este, Christmas Island habar nu aveam unde ar putea fi. şi aşa am aflat că e un teritoriu ce aparţine Australiei, situat undeva în Oceanul Indian, la vreo 360 de kilometri de Djakarta şi la vreo 2600 de kilometri de oraşul australian Perth. o impresionantă colecţie de timbre pe care ne-ai oferit-o azi, diversă şi plină de culoare.

    • romanianstampnews zice:

      De la timbre ajunsesem prin clasele mari de generală să ştiu mai multă geografie decât profa… 😀
      Când avea câte o întrebare către clasă, pe mine mă sărea întotdeauna… 😀

  5. geanina zice:

    are dreptate Calin cu lectia de geografie! 🙂 frumoasa alegere…timbre pline de culoare:) zi faina…

  6. diverse zice:

    Natura si bijuteriile sale! Imi plac mult aceste timbre! 🙂

  7. Doru zice:

    O frumuseţe de postare marca Max …
    Mulţumesc!

  8. Pingback: duminica tăcută (2) – rock ballads « Colţu' cu muzică

  9. Pingback: Un public inteligent « Teo Negură – Trafic cu hituri

  10. tu1074 zice:

    Ce temă populară !
    Într-adevăr se pot învăța multe din timbre !

  11. Luna patrata zice:

    Astazi am ajuns mai tarziu pe aici, dar e ok, lectia imi prinde bine.

  12. Melly zice:

    Interesanta serie de stampe! Felicitari!
    Seara frumoasa!

  13. iulisa zice:

    Este o încântare sa fie privite.
    O seara frumoasa!

  14. SoriN zice:

    Te salut man!
    Deosebite !Ma surprinzi de fiecare data ,imi place tare mult!
    Calde salutari !

  15. marian zice:

    @romanianstampnewsTe rog eu mult …prezinta si colectia de timbre in care apare Elvis , ca stiu ca a aparut ceva si-n State si aiurea . Te rog daca poti si fireste ai asa ceva. Cu multumiri anticipate .

  16. Pingback: Descantec de sanatate… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)

