Life in pictures – Soluție anti-ger


Costin a început acest joc cu imagini și la el vă puteți înscrie.

Acest articol a fost publicat în Life In Pictures și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Life in pictures – Soluție anti-ger

  1. tu1074 zice:

    Au un farmec deosebit aceste fotografii cu focul din sobă !
    Mă duc cu gândul la casa bunicilor mei 🙂 de mult,de mult !

  2. Adelina zice:

    Frumoase flacari. Stiu, poate pare un comentariu aiurea, dar pe bune, ma duce cu gandul la the other side of the world…the down side.

  3. diverse zice:

    Cat de buna era painea facuta pe vatra de bunica! 🙂
    Duminica placuta!

  4. pandhoraa zice:

    eu nu am avut o „tara” si o bunica care sa faca paine la un asa cuptor…dar mereu mi-am imaginat cat de bine miroase si cat de gustoasa poate sa fie…si eu fac paine acasa…in primul rand pentru miros 🙂

    • Pandhoraa, acolo unde esti gazduit si primit ca acasa, poate fi o „tara” si niste bunici, care sa-ti aminteasca de ai tai. Merita sa facem paine din cand in cand, parfumul painii fiind inconfundabil, iar facutul painii un adevarat ritual. 🙂

  5. Pingback: muzici cuminţi de prînz – Cat Stevens « Colţu' cu muzică

  6. Călin zice:

    imaginile astea îmi aduc aminte de copilărie. stăteam ore întregi afară, ajutînd-o pe bunica să facă focul în cuptor, după aceea aşteptînd să scoată din cuptor plăcintele cu varză şi cu brînză („palaneţe” le spunea pe acolo prin Mureş) pe care le făcea înainte să bage pîinea în cuptor. nu îmi păsa de frig sau de vînt, iar aşteptarea merita de fiecare dată, pentru că plăcintele cu varză erau grozave 🙂

  7. C.L.M. zice:

    Cea mai buna solutie intr-adevar!:D

  8. tibi zice:

    Ce sănătoasă era căldura naturală venită de al focul din sobă… Cu totul altceva decît este căldura asta chinuită de la calorifer sau de la radiator…

  9. Very good photos.

    Regards and best wishes

  10. Welcome, Tatjana Parkacheva! Thank you and have a nice evening! 🙂

  11. romanianstampnews zice:

    Căldura focului de lemne nu se compară cu nimic altceva. Se simte diferenţa… 🙂

  12. Pishky zice:

    extraordinar dansul flacarilor din interiorul acelei sobe! iti umple sufletul de caldura prin frumusetea dansului lor! o zi faina!

  13. Cris-Mary zice:

    Light my fire 🙂 Frumoase imagine! O saptamana minunata!

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)

