Miercurea fără cuvinte (2)


La puţin timp după dispariţia fondatorului companiei Apple, poşta maghiară a emis un bloc special (fără putere de francare pe corespondenţă), destinat colecţionarilor.

Steve Jobs

Vă recomand să treceţi şi pe la Carmen, Clipe de Cluj, Colţul cu muzică, Costin, Dana, Lili, lunapatrata, Mirela, Iulia, Teo Negură, Aurora, Doru.

Happy WW!

Despre romanianstampnews

Scriu despre filatelie
Acest articol a fost publicat în miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

40 de răspunsuri la Miercurea fără cuvinte (2)

  1. Mirela zice:

    Frumos omagiu! Îmi place grafica, e elegantă și expresivă. Max, se găsesc aceste mărci poștale? Mi-ar plăcea și mie! 🙂

  2. CARMEN zice:

    O colita decenta dedicata celui care a revolutionat industria calculatoarelor… mi se pare o idee deosebita! Observ ca este Posta Maghiara, nu cea Americana…
    Happy WW! 🙂

  3. pandhoraa zice:

    chiar ca este ciudat ca nu au facut-o americanii 🙂

  4. geanina zice:

    imi place tare mult disignul! o ideea faina…:)

  5. Pingback: miercurea fără cuvinte – 13 – oglinzi « Colţu' cu muzică

  6. tu1074 zice:

    Un omagiu frumos adus unui om care a contribuit atât de mult în domeniul său !

  7. Doru zice:

    Respectul meu, boieri dumneavoastră!

  8. Elena zice:

    hm…se pare ca maghiarii au mai mult respect pentru munca lui

  9. cammely zice:

    Posta Maghiara 😆 cu un pas inainte.
    Fain timbru!

  10. Minoki zice:

    Nu conteaza cin a adus primul omagiul. Americani, maghiari.,.. Important este ca merita sa fie omagiat.

  11. Pingback: Înarmare până-n unghii? « • Gabriela Elena •

  12. karmapolice zice:

    imi place, frumos gest

  13. Cris Mary zice:

    Ce-mi place!! Vreau si eu! Minunat Max!

    • romanianstampnews zice:

      Deocamdată nu o am nici eu decât ca fotografie, mi-a promis un amic că mi-o face rost.
      Mă bucur dacă îţi place! 🙂

  14. addicted zice:

    Ooooh Apple design, I like it! 🙂 Si cum sa nu imi placa acest omagiu si acest design daca sunt fana Apple? 🙂

    • romanianstampnews zice:

      Din păcate, se pare că americanii nu s-au gândit la el.

      • addicted zice:

        Nu ar fi prima data cand nu s-ar gandi la un om ce cu mult timp in urma spuneau ca le-au marcat vietile. 🙂

        • Peter zice:

          Oricum, poşta americană are nişte condiţii mai „speciale” pentru personalităţile care sunt propuse să apară pe timbrele lor. Neaşteptându-se la această tragedie, nu au luat-o în calcul în programul editorial. Odată realizat, la ei programul nu se mai schimbă.

  15. Pingback: Constatare amiabila « Teo Negură – Trafic cu hituri

  16. Pingback: Curtezanele, femei fascinante… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

  17. Costin Comba zice:

    Dupa disparitia lui „No Jobs”, posta romana o sa scoata o marca postala cu multumiri li Dumnezeu.

  18. Pingback: Științele exact(e) adunate » Blog Archive » Miercurea fără cuvinte (38)

  19. Pingback: Principiul nondiscriminării (58) | innerspacejournal

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)

