Guest-post: Turn Off That Light


Octocat zicea ieri aşa:

Looney Tunes făcuse odată un desen cu Bugs Bunny ce se sfârșea apoteotic exact cu replica asta (Turn off that light!), spusă pe un ton imperativ și gâjâit. Cu toate astea, azi nu despre asta e vorba, ci despre o aberație de articol citit ieri pe-nserat, scris de cei de la Antena 3.

Citez:

Îl puteţi susţine pe Raed Arafat printr-un gest simplu! Stingeţi luminile în case astăzi, la ora 21.00.

‘Ai, să mori tu! Adică ieri/aseară să mori tu, pentru că îndemnul pentru atunci era.  Completarea spunea cum că cei de la Antena 3 ar urma să filmeze cetățenii cumsecade care se alătură protestului lor cel chior. Cu alte cuvinte, Antena 3 debitează, proștii stinge lumina!

Și-a nu fi înțeleasă greșit! Sunt de partea care trebuie a baricadei. Sunt solidară cu SMURD-ul și cu Raed Arafat pentru că omul are dreptatea lui, are chiar și dreptatea noastră, a tuturor. Cu toate astea, nu pricep nici dacă mă piști cu ceară cum Dumnezeu îl ajută pe el că sting eu lumina? Ce zice guvernarea: uite, mă, hai să nu scoatem SMURD-ul că Iulia a stins lumina!

Un fel de altă oră a pământului, aud. Apăi, scuză-mă, dar aia e altă mâncare de pește! Unu la mână că în Ora Pământului e vorba despre economisirea energiei și diminuarea poluării (atât cât e posibil într-o oră, e bun și-așa), dar ce-are sula cu prefectură?

Adicătelea, revin la prima mea întrebare: cum îl ajut eu pe Raed Arafat să revină în funcție dacă  îmi bag deștele în ochi pe solidarul întuneric instituit de magnificii de la Antena 3? Mai ales acum când SMURD-ul stă să dispară, nu cred că-mi permit să-mi bag furculița în ms-dos sau să intru cu bocancul în vreo ușă, că n-are cine să mă ducă la spital. Am dreptate? Am dreptate!

Nu-mi place de fel nici să mă bag în politică și nici în găști dezorganizate protestatare, dar păreri am ca orice om. Iar părerea mea referitor la cei de la Antenică e că se  joacă cu puța-n țărnă. SMURD-ul nu-l salvezi stingând lumina și filmând ferestrele cetățenilor cumsecade ce stau ca niște huhurezi că așa zic marii jurnaliști. Asta e doar o tehnică de-a mai crește puțin rating-ul, pentru că toți întuneceii filmați vor da a doua zi urgent pe postul cu pricina ca să-și vadă termopanul la teveu.

Băse, ești pe post? Ți-e frică de lumina stinsă?

sursa: youtube (user – )

Acest articol a fost publicat în guest posts și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Guest-post: Turn Off That Light

  1. Pingback: mă iertaţi, dar « Colţu' cu muzică

  2. Iulia Kelt zice:

    🙂 Mulțumesc că m-ați primit ca oaspete!

  3. Călin zice:

    bun articolul, nici mie nu îmi place să bîjbîi noaptea prin beznă, mai ales după ce mi-am spart arcada înfigîdu-mă într-o uşă fix din motiv de beznă 🙂 . dar ce nu fac televiziile pentru un picuţ de rating.
    pe băse probabil nici la colţul străzii nu-l doare şi de stăm noi un an întreg în beznă, aşa că finalitatea unui astfel de pseudo-protest e cît se poate de clară.

  4. Pingback: Poveste de vis (64) « Teo Negură

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)

