Guest-post: Murim încet, Raed Arafat revine la SMURD Târgu Mureş


postarea vine de la virtualkid, căruia îi mulţumesc pentru că a acceptat ca ea să fie publicată şi pe blogul grupului.

Mă uit neputincios la felul în care Raed Arafat este dat la o parte. Deși am evitat să vorbesc aici despre chestiuni politice, nu pot să nu spun că astăzi s-a dat semnalul scufundării în mod deliberat a flotei SMURD, printre actori fiind același personaj care a lichidat și armada comercială maritimă a țării.

Am avut ocazia să-l văd pe medicul Arafat în acțiune. Omul ăsta este un mareșal al urgenței medicale, tocmai de aceea sper ca el să fie acela care să dea semnalul unei revolte împotriva celor puși pe căpătuială cu orice preț.

Nu pot să nu mă gândesc la faptul că dacă s-ar hotărî să facă un serviciu de urgență privat, tot el ar fi cel mai bun. Atunci când și-a lansat proiectul SMURD a întâmpinat greutăți incredibile, dar nu a renunțat.

Oare nici pentru părintele SMURD nu ne mai putem mobiliza ca să ieșim în stradă și să îl apărăm? Doar cei pe care i-a salvat și ar fi suficienți să ocupe Spațiul dinte Palatul Victoria și Palatul Cotroceni.
De ce nu ne adunăm? Dăca nu pentru noi, măcar pentru copiii noștri…

Acesta a fost articolul primit de la virtualkid, pe care îl regăsiţi în varianta originală pe blogul lui. În completarea acestui articol voi adăuga două declaraţii aparţinând doctorului Raed Arafat.

„Nu mă interesează niciun aspect politic. Mă interesează sistemul de urgenţă. În primul rând, îmi pare rău că bunul-simţ a fost confundat cu teama, cu frica. Nu pot să intru în polemici telefonice pe aspecte tehnice care necesită discuţii amănunţite. Am primit foarte multe telefoane să nu-mi dau demisia. Nu sunt de acord cu punctul oficial de vedere al MS în privinţa sistemului de urgenţă pentru …că eu consider că va avea un impact negativ, pentru că orice control asupra acestui sistem va dispărea. Mulţumesc celor care mi-au spus să nu-mi dau demisia. Această lege va dispărea cu tot ce este cu ea. Indiferent că se spune că legislaţia secundară va rămâne, legislaţia secundară va dispărea pentru că dispare Legea 95”. Raed Arafat

„Am postul meu la spitalul din Mureş, mă voi întoarce la el. E posibil să cer un concediu fără plată de 2-3 luni. Îmi pare foarte rău că plec. Plec trist că nu am reuşit să termin ceea ce am început. Plec cu fruntea sus”. Raed Arafat

sursa: youtube (user – cantafabule1)

Acest articol a fost publicat în guest posts și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Guest-post: Murim încet, Raed Arafat revine la SMURD Târgu Mureş

  1. Peter zice:

    Astăzi i-am urmărit la televizor conferinţa de presă. Nu sunt de specialitate, dar ceea ce spunea mi s-a părut foarte logic. Iar înlocuirea unui mecanism care merge cu ceva care încă nici nu a fost încercat măcar, mi se pare curios. Adevărul e că (nefiind în branşă) nu am citit nici noul preoiect legislativ supus dezbaterii. Personal m-ar interesa tare mult părerea unui medic care ştie cu ce se mănâncă SMURD şi UPU.

  2. Călin zice:

    Raed Arafat este, dacă nu mă înşel eu, iordanian. Un iordanian care a făcut pentru ţara asta mult mai mult decît a făcut toată şleahta politică ce ne conduce. Din Ministerul Sănătăţii, fiind şi fondatorul SMURD, el era probabil cel mai avizat să emită păreri legate de sistemul de urgenţă din România. Şi omul le-a spus, aşa cum ştie el, ferm şi civilizat, doar că au fost nişte păreri care nu au fost agreate de nişte politruci de doi bani. Plecând de acolo, Raed Arafat are probabil de câştigat; plecând Raed Arafat de acolo, România are probabil foarte mult de pierdut.

  3. shogunu' zice:

    Io nu zic decît atît: Raed Arafat e mai ROMÂN decît mulţi dintre români! Decît băsescu, clar de tot!!!
    E mai român decît mine!
    Normal că mă doare cînd văd un marinar, care si-o „scufundat” propria flotă, se crede buricul pămîntului în toate domeniile (precum ceauşescu), inclusiv cel medical. Ultimul vrea să mă omoare, pe mine român. Primul, să mă salveze.
    Cine-şi merită respectul meu?
    Banzai!

  4. Pingback: parerea lu' danutz -

  5. Pingback: colţul românesc – 8 « Colţu' cu muzică

  6. Pingback: Fata cu chipul padure… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

  7. Pingback: Raed Arafat « Teo Negură

  8. daurel zice:

    De cate ori vad/aud mojicii suverane, imi amintesc de regele parintilor mei…

  9. Pingback: Poduri « Colţu' cu muzică

  10. natalia zice:

    EU CRED CA CRIMINALII AIA CARE NE OMOARA LENT DIN CONDUCERE „SI-AU PREGATIT” DEJA FIRMELE PE CARE SE VOR EVAPORA BANII PENTRU UPU SI ACUM NU LE CONVINE SA-SI PIARDA INVESTITIA.
    Intrebarea e cum sa facem faptic sa-l sustinem sustinem pe Arafat

  11. Pingback: parerea lu' danutz - SMURD

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)

