Melci, scoici, raci…craci


In boxele cuiva de pe strada urla unu’ cat il tine gura, o piesa care spune ceva despre melci, scoici, raci si…craci. Imi bubuie in urechi, in cap, in creieri, mi se taie pofta de mancare,  simt ca mi se face greata. Merg mai departe incercand sa nu bag in seama, dar deja incep sa vad pe langa mine tot felul de moluste lipicioase si scarboase. Intru repede intr-un magazin cu gandul sa imi cumpar o ciocolata amaruie cu menta, dar vanzatoarea, una plina de…craci, imi ofera zambitoare un borcan cu scoici si imi spune zambind ca are si melci, proaspeti daca vreau. Nu vreaaaaaau! Ies val-vartej pe usa si ma lovesc de un tiganus care striga in gura mare ” coana Mita Biciclista a cazut si si-a rupt…..”, pppffffuuu, alerg deja fara sa mai aud ce si-a rupt femeia.  Oare ce rima se gasea la chestia asta? Sa fi avut Mita PC-ul la ea si sa se fi rupt Vista? Neaah, nu cred, altceva o fi fost. :D

Vreau sa ma intorc spre casa, dar boxele alea urla in continuare. Maaai, asta care canta  si-a luat mandruta de la sat, si zice ca vrea sa se mute acolo, inseamna ca s-a saturat deja de viata de oras. Si cred ca se lasa de cantat, cica s-a apucat de cizmarie , se castiga mai bine probabil si dupa parerea lui e cea mai tare meserie pentru ca se ocupa de repararea crapaturilor, si mai zice el ceva pe-acolo de limba…pantofilor (cred) nu stiu exact, asta nu am inteles prea bine. Cert este ca are succes de cand se ocupa de chestia asta fiindca acum toate fetiscanele din sat vin la el, una mai crapata decat alta, face el ce face si le repara de arata ca noi dupa aceea. Si apoi iar melci, scoici….ca de craci probabil s-a saturat deja.

Sunt imbracata in fusta scurta si toti se holbeaza acum la cracii mei…pppffuuu, na ca i-am imprumutat limbajul. Imi astup urechile si vreau sa intru in bloc, dar tocmai atunci iese vecina de la etajul doi cu baietelul ei de cativa anisori care canta cat il tine gura ” melc, melc, codobelc…” Vaaai, ce baietel dragut, zic eu fortata de situatie si ranjind aproape stramb, uite puiule, vrei sa te joci cu scoica asta? Si ma trezesc scotandu-mi de la mana bratara primita vara trecuta de la sora-mea care mi-a adus-o de la mare…din scoici, asa e, ati ghicit.

Va jur ca dupa ziua asta nu o sa mananc in viata mea moluste din astea gretoase si scarboase, nu o sa ma fac niciodata cizmar si nici nu ma mut vreodata la sat. Nu ma credeti? Daca sunteti in stare sa va riscati linistea, ascultati si voi melodia si apoi mai vorbim.

Ciudat, peste noapte a plouat si acum iarba e plina de melci…

Luna patrata

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

19 Responses to Melci, scoici, raci…craci

  1. marian says:

    Luno…femeia respectiva si-a rupt….pitpalacu’ , asta ca sa poti dormii linistitaSi pentru ca …tot ” ai inprumutat limbajul ” respectiv, daca copilul acela avea , macar cu 12-14 ani mai multi ani ai mai propuneai sa se ” joace cu scoica ta “??In rest sa sti ca mi-a placut scrierea dumitale. Pai daca eu va tot bat la cap sa …scrieti…ce crezi c-o fac degeaba ? Aveti TALENT frate , aveti HAR asa incat …continuati!

  2. Călin says:

    Miţa biciclista…să îşi fi rupt oare lista??? :D
    poate îşi făcuse femeia o listă de cumpărături şi, în cădere, a rupt-o ;) .

  3. Pingback: colţul cu rock clasic – 14 « Colţu' cu muzică

  4. Pingback: Cum sa pictezi fara pensule-extraordinara Amy Shackleton – Cris Mary

  5. romanianstampnews says:

    Ce să-i faci, există şi “fauna umană”, căreia îi place să se simtă bine indiferent dacă altora le place, sau nu…
    Într-o dimineaţă, în drum spre birou, stau la stop să traversez. Un magraon dintr-un jipan la mâna a doua asculta o manea cu volumul la maximum, de se auzea până la semaforul următor. Nu m-am putut abţine să nu-i spun (că avea geamul coborât): “măi, da’ ai cam rămas în urmă… ăsta a mai scos vreo două albume!”. Tipu’ a luat-o de bună şi a şi pus mâna pe aifon, începând să ţipe într-o limbă indo-europeană. N-am înţeles decât că “râde lumea de mine”… Şi ce-ai vrea, măi, moluscă? Să te aplaude?

  6. Doru says:

    Să-l aplaude-n … draci!
    Dacă tot a rămas (dacă nu, o să se întâmple) în urma trendului!
    Luno, luno, un ferm (circular, antitanc şi antidesant): Chapeau!

  7. adi says:

    sa mor daca stiu cum am ajuns aici, tinand cont de faptul ca eu cautam o chestie foarte tehnica. Da’ am ajuns si mi-a placut ce-am vazut de nu ma pot aptine sa nu ma exprim: cine este porcii abjecti si ce vrea ei? ba mai mult, vreau si eu sa fiu un porc abject, da’ abject, nu asa…
    Dealtfel, luna patrata chiar suna bine, as mai vrea.

Loc de guiţat (grohăielile merg direct la gunoi)

